loading...
بروزترین آهنگ ها
hojjat بازدید : 27 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی احسان حافظی به نام خیلیا + متن آهنگ

موسیقی : فریبرز لاچینی

پخش اختصاصی از سایت emusickal

دانلود آهنگ جدید احسان حافظی به نام خیلیا

دانلود آهنگ جدید احسان حافظی به نام خیلیا

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

متن آهنگ احسان حافظی به نام خیلیا

خیلی ها دوست دارن شبیح تو باشن

خیلی ها دوست دارن شبیح تو باشن

ببننت از دور یا با تو تنها شن

ای کاش وقتی چشماتو رو هم میزاری

آهنگی باشم که توخیلی  دوست داری

وقتی که بیداری آروم انگاری

وقتی خوابی پیرهن من روته

مهم نیس چی میگن راجع تو بامن

دوستت دارم به خودم مربوطه

وقتی که بیداری آروم انگاری

وقتی خوابی پیرهن من روته

مهم نیس چی میگن راجع تو بامن

دوستت دارم به خودم مربوطه

تگ دوم متن آهنگ احسان حافظی به نام خیلیا

نه خودم ن خدا کی میدونه کجا

تو رو از تو میخوام با تمام وجودم

از صدا از سکوت تو شب برهوت

دنیا داغون شد باز هواسم به تو بود

وقتی که بیداری آروم.انگاری

وقتی خوابی پیرهن من روته

مهم نیس چی میگن راجع تو بامن

دوستت دارم به خودم مربوطه

وقتی که بیداری آروم انگاری

وقتی خوابی پیرهن من روته

مهم نیس چی میگن راجع تو بامن

دوستت دارم به خودم مربوطه

    دانلود با لینک مستقیم
    • رمز: ما به همه شما عزیزان اعتماد داریم
    • منبع : خودتان قضاوت کنید
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 644